Tuesday, July 14, 2009

tag from kak has :)

ini tag dari kak has yg cun..;)

1. Bekas kekasih saya adalah :
stakat ni hanya ada cik abg.. hope jodoh berkekalan hingga k akhir hayat dgn cik abg..:)

2. Saya sedang mendengar :
suara2 kak ani tengah jawab call..

3. Mungkin saya patut :
mula diet dr skrg.. *br melantak satu pinggan penuh nasi lomak rendang kerang..

4. Saya suka :
bacer novel.. ngn berkawan.. ngn bacer blog org..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
smuer saya sayang..

6. Saya tak faham :
ape yg saya tak paham.. huhu

7. Saya kehilangan :
ape ek.. alhamdulillah takda lg..;)

8. Ramai yang kata :
awk comeila.. *waahhh giller perasannnn*

9. Makna nama saya :
cahaya yg mengasyikkan... ;)

10. Cinta itu adalah :
untuk dikongsi bersama semua yg kita sayang..:)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
melantak nasi lemak...

12. Saya akan cuba :
tingkatkan prestasi saya.. *nak naik pangkat.. nak naik gaji cepat2 *leh tolong keluarga*

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hingga ke hujung nyawa..

14. Telefon bimbit saya :
comei macam tuannya..;)

15. Bila saya terjaga dari tidur :
huhuhu... ari ni kner g kjer...

16. Saya paling meluat bila :
ntah...

17. Pesta/Parti adalah :
bising kot..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
kucing.. arnab.. koala.. bear.. anak ayam.. anak itik.. *smuernyerla*

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
smuernyer... sbb tiap saat saya dapat mengumpul pelbagai ilmu dan pengalaman

20. Hari ini :
saya mau renew lesen saya.. *dah 5 hari bawak keta dengan lesen mati*

21. Malam ini saya akan :
gosok baju utk pkai esok *kan kjer*

22. Esok saya akan :
insyaAllah akan berpuasa ganti

23. Saya betul-betul inginkan :
segalanya berjalan lancar seperti yg dirancang.. aminn..

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
hmmm.. takde perasaan pun..

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
mid valley.. *gumah kan dekat ngn mid valley*

26. Makanan barat atau Jepun :
smuer yg halal dan sihat saya suka..:)

27. Bilik yang terang atau gelap :
kalo tak tdo lg.. bilik m'tila terang.. kalo nak tdo m'tila gelap.. *kdg2 bilik terang kner tutup muker ngn rabbit*

28. Makanan Segera adalah :
mknn yg ada depan mater..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
ok.. *beserta senyumam manis*

30. Siapa yang anda mahu TAG?
smuer yg kat follower sayer ngn saper2 yg sudi singgah kat blog ni.. hehe..;)

Kita enjoy!!!

5 comments:

honeylanz said...

wah..sepantas kilat response ;)
tq..tq..pas nih blh bagi tag lagi

[yAN!e][pUTraJAya] said...

saje nak kena kan orang nih...
mentang2 akak jadi follower kamoo

kekkekeke

cikin said...

kak has,

hehehe.. laju kan..:D pantas kan..:D comei kan..:D *erkkk*


kak yanie,

hohohoh..;P jgn mare ye kak yanie.. nnti tak comei..:P:P

Ika Razak said...

heheh. kalo mcm tu ika wat ek tag ni..

cikin said...

heheheeh... wat tauu..;)