Friday, July 17, 2009

kenaper cik cikin kemas bilik filing lvl 6sw

kenaper..?
saya suker tolong org..:) -dapat pahala kan..;)

kenaper..?
tunggu gak sejak ari cik cikin pindah sni.. tp xde org pun yg peduli ngn bilik tu *cik cikin peduli sbb tiap2 hari lalu bilik tu utk masuk bilik solat -dalam bilik filing ada satu bilik utk solat- lgpun korang xrimas ke bilik filing korang besepah mcm TONGKANG PECAH..?!? *cik cikin dulu kat lvl 45 smuer buat ngn susun s'diri je.. br teratur.. senang smuer org nak cr barang*

kenaper..?
sbb sayer rimas tgk barang besepah..

kenaper..?
sayer mmg sukarelawan..

kenaper..?
sayer ringan tulang kot..!?!

kenaper..?
bole tolong kuruskan badan sayer..!!!

kenaper..?
Allah dh bukakan pintu hati saya untuk kemaskan bilik tu..;)

kenaper..?
untuk kegunaan dan kemudahan bersama.. apa salahnya membantu kan.. ;)


hehe.. kini terjawab sudah kenaper cik cikin kemas bilik filing tkt 6 tu..:) harap xda org sakit ati cik cikin kemaskan bilik tu.. *wink.. wink*

oohhh tidak dilupa kepada yg sama2 menjayakan hasrat mengemas bilik filing ini.. cik jenab.. pn elly.. n pn asiah..;) -thanks all... really appreciate ur help..:D

6 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tahniah cik cikin...

amalan mulia di hari Jumaat...

^_^

asleenda said...

bagus..bagus...pas ni dtg UTAR tlg kemas ofis kiter plak ehh...

erkkk...bleh ke ckp cm nih...

acah jer...

hehhehe...

caluk@cencaluk said...

kemas meja aku leh ha ha

cikin said...

kak yanie,

macih.. macih... hehe *cm menang anugerah lak..;P*


asleenda,

hahahhaa... yg tu tak ganggu mater cik cikin.. bilik filing ni mmg sakit mater kalo As tengok.. hoho..:P


caluk,

mehla pindah kat bilik filing sni.. leh la cik cikin tolong kemas skali.. hehehehe..;P

Ika Razak said...

Kak Cikin ni macam terasa hati je dengan ape yang ika tulis kat dalam blog ika tu.. Ika tak kate kak cikin pun .. Ika kate orang lain. Sory la kalo terasa hati.

cikin said...

adoiiaaiiii adik ika ku sayanggg..;) bukanla.. tak teraser pun... hahahaha... akak tau ika ckp sape..;) dun worry.. jgn cecemas.. hahhahaa..:P:P *kak cikin pun nak tiru ika wat n3 tu.. tp version lain.. hohohohoh..;P*