Tuesday, July 07, 2009

kad..? card..? ecard..?

hehehh.. tajuk tu sekadar ingatan utk cik cikin supayer cik cikin tidak lupa date nyer ngn tukang buat kad kitorg *juga bersama En Tunang*on 1st aug nnti kat klang.. *klang lagi* menapak naik komuter lg la cik cikin g klang ni.. sian lak kat cik abang kalo dier jemput *dr klang ke kl then ke klang semula utk jumpa tukang kad.. pastu anta cik cikin pulang di kl dan en tunang pulang semula ke klang*

on 18th Jan: tgh ber msg2 ngn En Tunang "orang dah dapat cincin baru dh..;P"

sbbkan cik cikin 'amat bertimbangrasa', maka dengan rela hatinyer cik cikin akan ke klang naik komuter *ayah akan anta smpi kat kaunter tiket komuter* dan en tunang akan jemput di stesen kaunter klang.. balik sudah tentula en tunang akan menghantar cik cikin pulang smpi gumah kan..;D *kalo tak dihantar maunyer cik cikin merajuk sebulan.. hoho*

19 comments:

ana Yg Ceria said...

adehh rajinnyer..dia naik komuter gi klangg bagus la berdikari yerr..jgn lupa dh siap kad jemput ana sama taw hahahh

ain said...

makin sibuk la ni dgn persiapan perkhwinan. semoga semuanya berjln lancar!

Annaster said...

ele ele.. comelnya nk merajuk hingga sebulan..
boleh ke menahan rasa rindu tuh??
=p

cikin said...

ana,

hehe.. xdela bedikari sgt..:P ayah anta g komuter.. naik komuter smpi klang.. kat klang En tunang dh tunggu.. hehehe..;P *kenkonon nk tunjuk yg cik cikin ni bertimbangrasa la..:P* insyaAllh.. nnti jemput dtg tau..:)


kak ain,

hehehe.. sbok time2 tetentu je.. ujung minggu je..:P tu pun byk merewang gak..;P bln aug ngn sep nnti br start sbok btul2 kot..:) aminnn... thanks kak ain..:D


timmy,

hehehehe... akan kuusahakan *tp rasa cm susah gakla nak menahan rasa tu..;P

Jehan Najib said...

suspen ehk? semua benda kena pk kalo nk jd pengapit... huhuhhuh

cikin said...

hehe.. jehan.. bukan pengapit.. tp pengantin.. hoho..:P:P tula.. mmg banyak bender nak kner pk.. cik cikin siap ade buku kecik khas utk wedding lg.. ;P

Anonymous said...

Wah, tak lama lagi tukar status la ye.... Takut tak? hehehehe......

cikin said...

insyaAllah..:) ntah stakat ni xrasa pape lg..;)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

cantek nyer kamooo.....
jgn lupa hantar kad kepada ku juaa....

cikin said...

macihhhh...:) hehe..:) insyaAllah.. nnti kad dh dapat cikin minta add kenkawan smuer yer..;) dtg tau..:)

anaklaut said...

lamaya merajuk sampai sebulan?..takpe..merajuk pong pasti en.tunang yg pujuk kan..

moga bahagia miss cikin..

cikin said...

hehehe.. macih anaklaut..:) moga anaklaut pun bahagia juga..;)

c-idah said...

nak merajok boleh...
tp jgnlh sampai sebulan..
setahun terusss...

wakakakaka...

nk manje lah kata kan..
hati selalu yek..
hang tu darah manis tauuu!!
ahaks!!:)

c-idah said...

jgn lah lama sangat kalau nk majok tuuuu..
nape sebulan...setahun terussss!!
wakakakaka...

jangan marah haaa..

hati2selalu..hang tu darah tengah darah manis..ahaks!!

cikin said...

hehehehe... ala kak c-idah.. tokle la cikin nak merajok smpi setahun.. bulan spuluh ni kan dh nak kawin.. hhahahah..:P:P

hehe.. macih kak c-idah..:) akan cikin ingt pesanan akak tu..;) *hoho.. darah akak pun manis gak kan..;P*

Ika Razak said...

tak baik merajuk sebulan kak cikin hahahahah

cikin said...

heheheheh.. yeke tak baik ika.. hohoho..:P:P

athirah said...

cntik pic ni.. i like... =)

cikin said...

macih trex...:) *cantik sbb modelnyer kan.. kan.. kan.. hohoho*