Tuesday, July 21, 2009

makan.. makan.. makan..

walopon poser.. tp kalo bila berbukanyer menu dah berganda-ganda.. idokla kamu akan kurus wahai cik cikin..!!!!

td.. berbuka nasi goreng ayam.. pastu mak beli rambutan merah ngn kuning..

pastu pas balik dr ceramah.. ayah bawak balik nasi lomak lak.. wahhh mmg tegang la perut cik cikin..!!! *cidin... kakak mu ini perlukan kamu utk habiskan juadah kat umah.. huhu*

tak mo jd cenggini... waaaa.. waaaa... waaaa... takmoooo... *tp makan laju jer.. cemaner* huuhuhuu..

12 comments:

anaklaut said...

salam...cikin,

yang pertama tu perlu akad nikah dulu..:)

tq singgah anaklaut

p/s: lawanya kucing ni...

cikin said...

salam anaklaut..;)

hehehehe... sbb tu yg petama tokle buat lg..;P trima kasih juga sbb sudi singgah kat sni..:)

hehe.. comei kan kucing tu.. tp sian dia.. obesiti.. huhuhu..

aRe_uDear said...

hohooo debab galer tucen tuh.. kalo cikin jdi cenggitu.. sure ayu ajak men kojar2 wakakaa bior sempuittt... ahaksss..

aRe_uDear said...

hohooo debab galer tucen tuh.. kalo cikin jdi cenggitu.. sure ayu ajak men kojar2 wakakaa bior sempuittt... ahaksss..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sabor dik....
dah nak kenduri kawin nih

kang baju tak muat

hahhahha

asleenda said...

cikin pun jgn la ikut cam kucing tu yerkk..
obesiti..time mkn mmg tak hingat...nk turun berat bdn tu yg seksa...
huhuhu...

honeylanz said...

tak mboh jd cam gitu gak..takut|!!

Ika Razak said...

wah.. kak cikin siap ade gmbr contoh lagi.. miaw sape ni???

caluk@cencaluk said...

makan selagi boleh makan, nanti dah kena tarik nikmat makan tgk aje org makan hu hu

cikin said...

are-Udear,

heheheh... mehla ajak cikin main kojar2 skrg.. cm dh ala2 nak jd cenggitu je nih.. hohoho..;P


kak yanie,

heheheh... sempat lg tak rasanya klu cikin nak kuruskan sket lelemak nih..;P


asleenda,

tula.. tetiber je nnti leh turn out jd cmtu.. *pastu buat2 muke tekejut.. eh nape leh jd cengini* huhuhu..;P


kak has,

cikin pun xmo gak.. huhuhu..;P


ika,

hehehe.. tu meow pakcik google.. ;P;P;P


caluk,

tul tu.. tp knerla berpada2 kan..;D *dah tau nape tak buat cik cikin oiiii..!!!!*

Arya E-ra said...

Alahai..comeinye la cik miow miow yang shikin letak nie.. Rasa nak peluk bawak tdo..

cikin said...

hahahaha... miow tu obesiti tu..:P kner slalu bawak g jenjln kat taman nih... heheheh..;P *xpun bawak skali ms g window shopping* ;P