Sunday, July 05, 2009

Meh layannn picas semalam..:)

semalam pas tempah kad kawin.. g amik barang2 yg order kat 'Cinta hati' pastu g makan *pinggan dier besar giller.. ikan pun besar sgt.. tp licinnnn cik cikin mkn* pastu g solat kat masjid meru.. pastu g kedai kek bahulu meru.. pastu g kerayong food kat kerayong lak.. pastu g solat asar.. pastu g berjiwang2 kat pantai remis.. hehe..:) macih cik abg teman cik cikin smlm.. :)

cuber teka apekah ini..?!? hehe.. inilah anak2 kupang ye kenkawan..;P

cik cikin ngn batu bata besar.. hehehhh..:P

jom kiter makan kerang bakarr..!!!! panas lg ni.. sedappppppppp...:)

panas kerang ni..!! adventure btul mau mkn!!!

hehe.. banyak nyer kulit kerang kat cik abg..:P *macih abang kopekkan kulit kerang utk bg cik cikin makan...hoho*

9 comments:

anaklaut said...

salam...cikin,


wah...bestnya makan kerang..kali terakhir makan kerang mcm tu 2 minggu lepas..eeee.


tq sudi singgah anaklaut

caluk@cencaluk said...

mkn kat jeram ke hehe, kat pantai remis tu ade apartment seaview, ok gak kalau nak sewa rilek2 tgk laut yg x leh mandi ha ha

cikin said...

salam anaklaut,

hehe.. sedapkan kerang..:) lagi2 klu org tolong kopekkan kulit dia utk kita mkn.. hoho..;P makasih juga sbb sudi singgah cni..;)


hi caluk,

hehe.. cikin pun taktau kat maner kitorg makan.. cik abg bawak kiter ikut jer..;) haha.. tp kan caluk, rasa cm rugi lak sewa apartment kat laut yg tokle mandi.. huhu..:P:P

anaklaut said...

salam..cikin,

cikin ni bakal pengantin baru la ni ya..
oooh..

selamat menempuh alam baru tak lama lagi- anaklaut mendoakan kebahagian cikin, di dunia dan akhirat..amin.

cikin said...

salam anaklaut..:)

insyaAllah.. doa2kanlah yer..:)

aminnn... macih anaklaut..:D

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia...kerang rebus dia kekah....
hahhahhaa

cikin said...

hehehheeh...:D *kak yanie, japppp.. kekah tu ape ek* hohooo..:P

Ika Razak said...

kali pertama tgk anak anak kupang.. hehehe.. oo mkn kerang tak ajak

cikin said...

hehe.. akak pun 1st time nengok anak kupang ari tu..;P hehe.. nmpak kerang lupa sekeliling la ika..;P