Tuesday, August 11, 2009

will miss saat2 ngade2kan diri ngn mak ayah..;)

hehehe.. td mak masak asam pedas.. so utk makan ngn nasi nakla ade kicap kan..;P

cik cikin : alaaaaaaaaa... mak.. kicap manis dh bis ek..

mak : bukakla yg baru.. kan ada yg baru.. tu kicap masin ade lg atas meja..

cik cikin : alaaaa.. takpela.. nak kicap manis.. nak bukak dia susahla.. ari ni takyahla makan kicap..

ayah : aisssshhhh susah nau dia nak bukak yg baru tu.. meh sni bawak botol tu..

cik cikin : heheheh... *best2.. leh makan kicap.. hoho..;P*


******sambil cik cikin tuang kicap kat nasi..******

cik cikin : ala yah.. nnti senang cidin nak makan kicap bila dia balik minggu nih.. dia kan suka kicap manis.."

ayah : jauhnyer perancangan utk kicap.. smpi ke cidin balik lg tu.. tu sape yg dh tuang kicap ke nasi tu..;P

cik cikin : hehehehehe... macih ayah..;D

3 comments:

Ika Razak said...

ni kat opis ni ade kicap manis .. ape lagi kak cikin tapau je la.. Hahahahaha .. :P gurau je..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

cik po'ah kalau ngade2 dengan mak....mahu kena *pang kat PP gebu ku....

mesti mak cik po'ah tanya...

"dah buang tebiat nak kawin ker?"

hahhahhaha

cikin said...

ika,

hahahhaha... tula.. elok smlm tapau je kicap manis opis tu..;P


kak yanie,

hehhehe... m'ti xsampi hatinyer mak akak nak 'pang' kat pp gebu comei akak tu.. hehe..;P