Monday, August 10, 2009

wahhhh bestnyer cmni..;P

cik cikin : mak lepas rebus kopok ni nak kner goreng kan..

mak : a'ahh...

cik cikin : okey.. pas cikin potong cikin goreng yer..

mak : bia mak goreng.. org nak kawin takyah gatal2 nak goreng..

cik cikin : hehehhe.. btul ni...;P


******tgh mak dok menggoreng...******

cik cikin : meh cikin tolong mak letakkan kopok ni dlm kuali... *konon2 nak membantu la tu;P*

mak : aishhhhh gajin nau lak dia nak menggorenggg..

cik cikin : ala.. org nak tolong je.. ;P

mak : org dh ckp nak kner jaga muke tu.. lg brapa bulan je nihhh.. dah.. g depan..


waaaaaaaaaaaaaaa.. bestnyer.. hehehehhe.. macih mak.. saaaaaaaaayyyyyyaaaaaaannnnggg sangat kat mak..;)

12 comments:

Farhah Zaidah said...

waa..bestnya..nak tawin jugak..hikhikhik..gedik lak sy..

cikin said...

hehehehe... jom2 kawin.. nnti takyah wat kjer goreng2 nih.. hoho..;P

anaklaut said...

salam...KIn,

belajar masak dengan mak tu..:)) tak de la kekok nanti.:)

caluk@cencaluk said...

he he tu belum kahwin, dah kahwin nanti kena gorenglak hu hu

cikin said...

salam anaklaut,

hahahah... okey... berehhh.. bisa di atur..;)


caluk,

hahahahaha... takpe.. rebus jer..;P

asleenda said...

hehhehe...syg mak cikin ngan cikin yer..
tp mmg btul la kate mak cikin tuh..dibuatnyer kene percikan mnyk panas kt muke cikin nnt tak ke haru tuh..
so..hati2 ye bride to be..:)

Annaster said...

ala ala comey nya mak jaga anaknya nk kawin..=)
dh x lama ek.. dup dap dag dig dug...
=p

c-idah said...

amboi amboi amboi!!!!
sonoknye kome yek!!!!!

aduyaiiiii....
bertuahnye badan!!!

cikin said...

asleenda,

hehehehe... btul tu.. hoho..;P awk pon bride to be gak..;P ati2 gak tau.. ;)

cikin said...

timmy,

hehehe... dag dig dug.. hohoho..;P lambat lg la timmy.. sbulan lebih lg..;)


kak c-idah,

hehehehe... bestnyer takyah menggoreng2 nih..;P jgn jeles kak c-idah.. hohoho..;P

Shalisa Alias a.k.a pink-perang-brown said...

hm, cite pasal goreng kopok lekor nie, tadi masa kite tengah menggoreng kopok lekor kat dapur, tiba2 dan dan je kopok tu meletop2 dlm kuali. sikit2 tu takpe la jugak. ni mcm tsunami mana je. minyak yg panas giler tu terpercik kene kat muka kite... hwaaaaaaa.. nasib baik tak kene kat mata. tapi ade la beberapa part muka kite yg terkena minyak panas tu. horrornye, ahzabb.... huhuhu :((

cikin said...

shalisa,

bahaye tu... pkai lotion byk2 tau.. kasi merah tu hilang cecepat..;) ati2 tau lenkali..;)