Monday, August 03, 2009

tag dr ika..:)

meh kita jawab tag dr cik ika cute nih.. hehehe..;)

1.Dimana kamu berada sekarang?
-depan pc kat dlm bilik kat gumah...;P

2.Apakah warna baju anda pakai sekarang ?
-grey ngn pink..

3.Bila kali terakhir anda pergi menonton wayang?
- bila ek.. ermmm.. awal bulan lepas.. tgk transformers ngn cidah n cidin..;)

4.Kamu belajar/bekerja dalam bidang apa?
-Degree in Business Management major in HR / keje as secretary jauh gile menyimpang.. hoho..:)

5.Lagu yang anda sedang dengar?
-lagu perut berdondang sayang sbb kenyang leh tak..;P

6.Ke mana kali terakhir kamu ke luar negara(jika ada)?
-insyaAllah satu hari nanti..:)

7.Benda yang anda kali terakhir beli dengan duit anda?
- ermmm tapau nasi campur utk lunch td..?!?

8.Tempat yang anda teringin sangat nak pergi?
-banyakkkkkkkk...;D

9.Selebriti/Artis yang menyanyi yang kamu mahu sangat berjumpa?
- saya juga celebriti.. ada sesiapa mau jumpa sama saya..;P ahakkksss.. *giler perasan*

10.Apakah berita yang terbaru yang anda baru dengar?
-one of d' scheduler accident.. kner jahit kat kepala ke dahi *xingt* bout sejengkal.. and she's getting married this saturday..!!! dugaan sungguh.. *moga majlis nya berjalan lancar.. aminnn..:)*

11.Kalau diberi RM1,000 sekarang, nyatakan apakah barang yang anda ingin beli (sekali beli je, bukan banyak2)?
-ape ek..? ermmm.. bg kat mak jela.. mak leh beli brg2 dapo utk sebulannyer.. hoho..;P *oohhh sungguh mithali cik cikin nih* ;P

12.Rakan blogger yang terakhir anda jumpa?
-cik ika yg cute sebab satu opis.

13.Pukul berapa sekarang ini?
-9.08pm

14.Tadi anda makan apa?
-nasi ngn sambal ikan bilis ngn ayam steam black pepper *mak buat* sedaaaaaaaaapppppppp..;)

15.Siapakah yang anda ingin 'bengongkan' dengan soalan-soalan merapu anda ini?
kepada sesiapa yg ada post n3 kat blog dia on 3rd aug 2009.. hhehehhe..;)

9 comments:

aRe_uDear said...

qin ooo qin.. ekekee.. ;)

anaklaut said...

salam...

anak maknya ni... kalau dapat RM 1000 bagi mak, bagus2..sekali sekala, bagi kat mak apa salahnya kan..

semua pompuan tidak ada yang tidak takut poligami ni..: ada fobia bila sebut perkataan tu..caya tak??

Ika Razak said...

yay.. kak cikin dah jawab tag... hehehhe :P

Annaster said...

aiyak... kita ada post on 3rd daaa..
akan ku buat.. macih yea!

cikin said...

are_udear,

heheheh.. buat tau.. cikin tau smlm awk ade wat n3 kan..;P hoho..;P


anaklaut,

hehehe.. bg mak nnti mak leh beli lauk sedap2.. hoho..;P *btul tu smuer perempuan kalo bole taknak berpoligami.. huhu*


ika,

heheheh.. macih bg kat akak..;)


timmy,

hehhe.. buat tau.. jgn tak buat.. hoho..;P

caluk@cencaluk said...

fuh sib baik aku x de post 3rd august ha ha

cikin said...

hahaha... selamat yer...;P

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

fuh!

sib baik akak post nt 4hb

ahhaahha

cikin said...

hahahaha... lega nmpak..;P;P