Thursday, August 27, 2009

Petikan dr ceramah tengahhari td..

ramai org yg begitu prihatin n focus terhadap perkara2 yg membatalkan puasa mereka.. tapi tidak ramai yg prihatin terhadap perkara2 yg bakal membatalkan ganjaran pahala puasa mereka.. ;)

solat itu wajib bg kita sepanjang kita hidup.. sia2lah puasa seseorg itu jika dia mengabaikan ibadah solatnya.. dia hanya dapat lapar dan dahaga shj.. :) - wallahualam


*td ust zawawi yg kat tv9 tu bg ceramah.. last week ustaz zulkarnain yg dlm oasis tu bg ceramah.. next week insyaAllah ustz norbayah lak yg bg ceramah..;)*

5 comments:

c-idah said...

sokong2!!!!

Ika Razak said...

ooo Ustazah Nor Ba'yah.. mendayu2 la suara die nanti kan??? hehehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

>> betul juga tu dik.....

jangan berpuasa saja....tp amalan ibadah yg lain tidak di jaga.....

=)

azieazah said...

Bertuah yer dpt peluang dengar ceramah2 sebegitu di bulan yg mulia ni..

Selamat menunaikan ibadah puasa yer Cik CIKIN (sama nama mcm anak buah I)

cikin said...

kak c-idah,

hehehe.. sokong jugak...!!!!


ika,

heheh.. btul2.. nnti kita g yer..;)


kak yanie,

betul tu.. kang dapat lapa ngn haus je.. nauzubillah..


aziezah,

tula.. alhamdulillahh...:) selamat menunaikan ibadah puasa juga aziezah..;)