Thursday, April 26, 2007

esok..

tomorrow.. friday.. 27th Apr..
------------------------------------------------
org yg cuti esok dlm my grp..:
-my boss, en. sabri, adilah (half day), kak ct
------------------------------------------------
though my bos cuti esok.. but still hav be a PA gak.. sbb CIO tak cuti. n me kner jaga dier esok.. already checked his schedule n ada guest plak tu.. already advice kak ct not to put any appt. tomorrow in his schedule but he suddenly rqst la plak.. waduh.. hehheee... tp pape pon ok gak.. kurus sket sbb sik berlari2 pi my tpt n his off.. bole marathon nih.. huhuhu..:P
------------------------------------------------
esok rasanya my schedule ketat bangat.. hav to prepare paper for ITPRC Mtg on 3rd ni.. esok gak nak kner distribute those ke committee.. + kner clean up SAP Sys.. + update leave kat sys.. -only me hav d' ID utk msk adminnyer.. n yup.. bole jer mintak tlg org lain.. but they still hav to log in thru my id.. n my id bole msk other application terutama part financial.. n soooo bahayer klu pass d' id to others.. ^-^
------------------------------------------------
esok cadang nak mkn kat gulai kawah ngn nurul.. tp rasenyer tokle kot sbb tomorrow kner dok kat cio's office.. + ada byk kerojer kner siapkan.. :(
-----------------------------------------------

No comments: