Saturday, November 07, 2009

punah harapanku..!!!!!

hampeh punyer "JUARA COLLECTION"..!!! *ni kedai kat pantai dalam kat ngn kedai ayam golek tu!!!!* saya pangkah bebesar kedai kamu..!!!!! punyer la sayer berharap sesangat dapat pkai kebaya g kenduri esok.. tp hampas gas betul..!!!! dh la mahal giller... RM35 hanyer utk kain yer..!!! mahal kalo elok saya tak kisahhhhhh... tp hampehhhhhhhhhh..!!!!! hari jumaat ari tu bukan dh ukur bebetul ker..? cmner bole buat besar gabak lak kain tu.. hampehhh... eiiii... siap menjawab lak tu.. "ooo biasanya kitorg mmg lebihkan satu inchi dr ukuran sebenar utk kain" kalo dh tau nak lebihkan satu inchi.. nape g ukur yg longgar2 nyer ukuran hr tu..???!!!??? *nape mcm besar berinchi2 jer.. cm bole masuk lg satu peha je..!!!*

"makcik.. kain ni besar gabakla.. cmmaner saya nak pkai esok..? ngn kebaya nyonya pendek lak tu.. mmg nmpak buruk la nnti" "kan saya dh bg tau hr jumaat.. yg saya nak pkai ngn kebaya nyonya pendek.. nak pkai hr ahad sbb tu kner buat elok2..."

aishhhhhh... saya PANGKAH BEBESAR KEDAI KAMU.. JUARA COLLECTION!!!

punah la harapan nak pkai bj kebaya esok.. so cm xda hati la nak pegi kenduri nizam tu.. tgk la.. kalo gajin pegi la..

hr jumaat hari tu dhla kater kain "30 hinggit je" tmbah lg 5 hinggit dh dapat tempah baju kurung sepasang..!!! pastu hari ni td.. "sbbkan shikin nak cepat.. kner tmbah lg 5 hinggit la yer" > saya ok je kalo jahitan tu MEMUASKAN HATI..!!!! ini HAPRAKKKK... mahal kalo cantik saya tak kisah..!!! ni dh la jahit besar gedabak..!! pastu siap cakap.. "shikin jahitla jelujur utk kecikkan nnti.. senang je.. esok kedai akak tutup..!!!" KALO SAYA NAK JAHIT S'DIRI.. XDENYER SAYA HANTA KAIN TU KE KEDAI UTK JAHIT..!!!!!! bengong la.. hissssssssssshhhhhhhhhhh....

10 comments:

honeylanz said...

teruk nye kedai tuh... mmg kena pangkah. cian lak kt cikin

As said...

sabo cikin... marah tul ni... huhuhu.. mmg sakit ati kan kalo buat baju yg x sedap nak pakai... pangkah terus kedai tuh jgn p lagi

azie said...

huhu sabar2 yer.. pakai baju lain erkkk =P

azie said...

huhu sabar2 yer.. pakai baju lain erkkk =P

Ika Razak said...

wah... kak cikin marah betul ni... sabar ye kak cikin.. lain kali jangan anta kat kedai tu lagi...

caluk@cencaluk said...

he he belajar menjahit ler, tak yah upah org

Dilla Ady said...

cikin...mesti bengang giler ek kain tu siap tp jadi ntah pape.da la mmg nk pakai segera..banyakkan saba eh cikin..

nice le cikin pakai kaler biru..sejuk jek nampak...

eh, en john cam nampak demuk bam bam la skang nih..mesti cik cikin kiter ni pandai masak besh2 nih...

cikin said...

kak has,

btul tu.. mmg kner pangkah bebesar kedai tu.. ;P


kak as,

hehehe.. mmg marah giller ms tu tp xsampi hati nak marah makcik tu.. lepas geram kat sni je la.. hohoho..;P


azie,

hehehehe.. mmg pkai bj lain pon.. hubby yg pilihkan..;)


ika,

marah + geram.. hehehe.. tp skrg dh cool dah.. tp PANGKAH tetap maintain..;P


caluk,

hehehhe... tula.. ingt nak save time anta kedai.. gupernyer ish..ish..ishhh..;P


dilla,

tula.. hehehe.. sabaaaa.. mmg sabooo..;P

macihhhh..;) hehehe.. maner taknyer.. tetiap malam sik makan je..;P

aien said...

meh bio beta tlg cik cikin simbh cat merah kt pntu kdai tuh hohohooo...kuasa jahat tlh mguasai

cikin said...

aien,

hahahahaha.. giller ganas.. cm along lak..;P