Tuesday, January 11, 2011

pandainyer dia..:)

kan sekarang bg hakim minum nestum / bubur dlm botol kan.. kekadang kalau nestum or bubur tu tesekat kat puting botol pandai hakim goyangkan botol + gigit2 ujung puting botol tu.. clever kan.. hehe.. mommy proud la hakim..:)


-pic been deleted-
sejak masuk 5 bulan ni umi makin yakin yg hakim dh pandai pegang botol sendiri.. siap leh cabut pastu masukkan balik smbil sengih2.. notty..:) tp kner pantau gak tau..:)


-pic been deleted-
"umi.. nestum dh abisss.." alhamdulillahhh..:)

2 comments:

Dayu said...

cha malas tul nak pegang sendiri botol dia
nak org pegang kan jugak
tp skrg suka betul dia gigit2 puting smua.
kalau bagi bubur dlm botol
mmg kena perhati betul2
hakim tak nak makan suap guna sudu ke sheqyn??

cikin said...

nak je guna sudu.. tp hakim nak pegang sudu tu plak.. tu yg susah tu.. smpi tumpah2 sbb dia nak suap sendiri.. kalo guner botol senang sket.. xcomot sgt.. hehe..:P