Thursday, January 06, 2011

nasrul hakim

skrg ni hakim dh 5 1/2 bulan.. skejap je ms berjalan.. rasa macam baru je lenggang lenggok dengan en suami pergi pantai hosp utk bersalin.. hehe..

skrg ni kitorg dh start bg hakim makan nestum.. tp weekend kalo sempat insyaAllah uminyer akan masakkan bubur nasi + sayur2an.. hehe.. segale jenis sayurla di masukkan kat dlm bubur tu.. brocoli la.. kubis bunger la.. sawi la.. carrot la.. cm sup sayur la plak gupernyer..;P pastu blend kasi cair2 so that hakim leh minum bubur dlm botol susunyer.. kaler ijau tu..;P hehe..

hakim kalo tgk org makan bedecip2 mulut dia.. teleleh2 air liuq tgk makanan.. even makanan tu tgh masak dlm periuk pon bole terluir2.. nnti dh besar umi kasi hakim makan sesedap yer.. hohohoh..;P

-pic ben deleted-
anak comei sayer skrg dh angkat2 bontot ms meniarap.. cm nak merangkak je gupernyer.. oohhh saya menanti dgn penuh teruja atas setiap perkembangan + pencapaiannyer..:) skrg ni hakim sangatlah suker sangkutkan dagunyer kat bahu kekadang kat lengan uminyer pon nak disangkutkan dagunyer tu.. sungguhhhhla comei ngn bontot bolatnyer tu.. geram je tgk..

pastu skrg ni suker peluk kuat2 org yg dukung dia.. duduk atas riba sambil sandar2 + senyum2 manje.. kalo time nak mandi sungguhla seronok.. baru nak bukak baju dia dh ketawe melekek2.. nmpak air lgla seronok.. lelebih lg kalo dapat pegang shower tu.. menjerit2 kesukaanla hakim..;P

okla sekian dahulu cerita ceriti t'tang anak comei kami sape lagi mau puji kan.. m'tila umi ngn babahnyer..;P lenkali disambung lg..;)

4 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

dah besar dah anak cikin

comey

aien said...

cept masa berlalu hero ini sudah beso hehe

Joy said...

nasrul hakim mmg comel pon...sedap lak nmpk bubur tu..hehhehe

cikin said...

kak yanie,

alhamdulillah.. heheheh... tula xsabar nak tunggu dia jalan2 lari2 pulak..;)


aien,

hehe.. puteri aien pon dh besar..:) pandai macam2 dah.. seronok kan tengok depa mmbesar..:)


joy,

hehe.. macih aunty joy..:) alhamdulillahhh..:)
tula.. kekadang masak byk sket umi pon tumpang makan sama..;P