Tuesday, December 22, 2009

tiada mood

saya mmg tiada mood hari ni.. silap kacau.. mau temuntah karang... huhuhu
perut.. tekak.. kepala.. kaki.. tgn.. amat tidak selesa.. bila2 masa je kene belari ke toilet ni *dok menahan nih*

8 comments:

caluk@cencaluk said...

makan lah asam, takde pun amik mc he he

aien said...

yohhoo puan cikin...ala tian...sabo yek...biasenye cm tuh dlm 3 buln pertame jek...tgok org ah...ape2 pong mnykn sabo yek...kte kat mr john jgk mnyk sabo jge mak buyong time cm nih hehehe

kalo leh bio mr john mnje2 kn awk yek hehehe

cikin said...

caluk,

hmm.. tu yg masalah.. asam tokle trime la plak.. huhu.. amik mc cm best je..:P

cikin said...

yohhoo pn aien,

tula.. mmg kner banyak saba kan.. br leh dapat pahala..;) sabaaaaa... tp baby ni pon jgnla nakal sgt.. sian kat umi tau..:)

hehe.. tu mmg stuju sgt2.. hohoho..;P

Ika Razak said...

kak cikin..

kat bawah ade jual banyak asam.. tak pun kak cikin ambik mc kat klinik bawah.. takpun kak cikin sediakan baldi kat tepi kak cikin..

anaklaut said...

salam..cikin,

betul kata caluk tu..makan la asam.

ada berita baik tu bagitahu la..

cikin said...

ika,

hehe.. tak bole la makan asam.. tekak xnak trima asam.. mc.. kalo xtahan karang akak amik..;P

tang baldi tu.. mane nak cr baldi kat opis ni dik oiii... hohohoh..;P

cikin said...

salam anaklaut,

hehehe... alhamdulillah... doa2kanla ye.. aminnn...:):)