Wednesday, December 09, 2009

Sangat jeles...


saya sangat jeles tgk org lain leh makan kopok ikan *ari ni kak asiah bawak*.. sgt jeles...!!! sbb saya suke sgt makan kopok ikan.. tp skrg ni tokle lak nak makan kopok tu.. huhuhu.. saba cikin... tak lama lg bolehhhh...


**************

2nd time jumpe Dr br teringt nak tanyer.. "Dr.. ni dh brapa lame ek..?"

Dr jawab.. "Ohh awk tak tau lg ke.. dah 7 minggu.."

pastu siap tanyer Dr soklan cepu emas gangsa perak lg.. "bile ek sayer tak muntah2 lg..?" -yg ni Dr cakap depends.. huhuhu..

10 comments:

honeylanz said...

tahniah... sampai bln ke 6 kut stop muntah²..hehehhe

cikin said...

kak has,

thanks kak has..:):) uiiiii lamenyerrr.... tak mooooo... nak habis ari ni ke.. esok ke... :D

adi's wife said...

tahniah..
welcome to d club!
zaza dlu alhamdulillah tade simptom muntah2..cume tak sedap mulut je..tp makan tetap selera ;)

cikin said...

zaza,

bestnyer cmtu... ni minum air pun muntah.. makanan lg la.. tp hope hari ni last la simtom2 tu.. aminnnnn...:):)

aien said...

wawaaa berita baik inih...tahniah yek puan cikin...mari mari mari membesokan perot tuk org trsayang hehe...gumbiranya saye dng berita gumbira inih hoye hoye

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hepi baca n3 nih

=D

cikin said...

aien,

alhamdulillah..:) masih aien.. hehehe..:):) nak kner blaja byk dr yg pakar ni..;P


kak yanie,

hehehe.. alhamdulillah..:):)

mamasherry said...

wah shikin dah pegnen.. heheh.. congrats.. tak sabor nak nengok shikin pakai baju pegnen.. hehhehe.. take care... jangan lasak-lasak sangat..

cikin said...

syariza,

heheheh.. alhamdulillahhh... thanks syariza..:) ok.. ;)

Arya E-ra said...

Pn Cikin, ehe..congratz yer.. byk2la bersabar ibu mengandung :)