Saturday, September 05, 2009

nak minta opinion korang...

hmm.. td g amcorp mall.. tetiber nmpakla kerusi malas nih... kerusi ni rasa2nyer sesuai tak cik cikin letak kat mini pelamin kat gumah..?? ada 1 pair.. pastu tgh kerusi tu kenkonon letak pasu yg ada ranting2 kayu tu.. then kiri kanan letak bunga pahar.. kat bawah kerusi tu alas ngn carpet twisties kaler cream.. ermm langsir lak warne maroon cream.. hmm rasa2 sesuai ke tak ek..

kerusi ni bole lipat2.. *ke macam pengantin duduk bermalas-malasan kat sni ek.. hohoho..;P*
rasa2 sesuai ke tak ek.. ke mcm sempoi sgt.. hohoho.. tolong..tolong... pandangan anda amat diperlukan.. macihhh...:D

6 comments:

honeylanz said...

sorry akak x dpt gambaran sebenar. knp perlua ada mini pelamin? hmm bkn biasa sekali pakej ke??

Nurulhuda|Adlie said...

mcm agak sempoi.. my opinion la :)

eRiNsZ said...

npak cam simple... tp klo kner gaya nya ok jer...

buat ala-ala bali gitew

cikin said...

kak has,

hehehe.. utk kat gumah tak masuk pakej.. dia wat pelamin kat dewan je.. sajeje cikin nak buat mini pelamin kat gumah *erk mini ke.. cm tpt duduk je*.. kenkonon nak snap2 kat stu la.. hohoho..;P


huda,

hmmm.. tula.. sempoi kan.. tp cm suke.. huhuhuh...


erinsz,

kan.. kan.. kan.. ala2 bali kan..

Ika Razak said...

hmmm... nampak macam comel je kak cikin.. rasenye nampak berseri jugak nanti... sebab gabung dengan maroon n dengan pasu yang letak ranting2 panjang tu kan. nice..

cikin said...

ermm.. a'ah.. rasa2 ok kan ika..:):) hehe.. bantai jela kan.. hohoho..;P