Monday, September 28, 2009

lg 4 hari..?!?

hmm.. satu ape pun xbuat lg.. mlm ni br nak start mengemas gumah.. hari rabu nak start punggah balik bunger telur yg dok bertapa dlm kotak tu.. pastu nak kuakan pinggan mangkuk utk mkn2 nikah nnti.. mlm tu nak start potong2 cili ngn kupas bawang bebawang.. khamis siang tu nak start deco bilik ngn buat mini pelamin.. cik cikin start cuti hari rabu.. insyaAllah sempat kan..:) sedare2 start datang insyaAllah hari khamis tu..;)

**************

hari rabu mlm tu / khamis pagi kek bahulu utk makan2 nikah sampi.. so bole start pack2 masuk dlm paper bag.. utk resepsi hari sabtu tu.. kak ani trus anta kek bahulu kat dewan pagi sbtu tu.. moga segalanya berjalan lancar.. aminn..:):)

**************

erm.. insyaAllah cik cikin nikah hari jumaat kat masjid UM tu.. jemputla dtg yer..;)

8 comments:

modusoperandi111209 said...

cik cikin.. slmt menempuh hidup baru ye. chaiyok2..

As said...

dah dekat makin berdebar² kan cikin...huhuhu.. cuak tul bila dah dekat tarikh... sbb mcm takut byk menda x settle....
kami doakan moga sumer nyer ok....

cikin said...

modusoperandi,

hehehe.. caiyokkk..!!! jemput dtg tau..;)


kak as,

tula.. takut nnti ada menda yg kita telepas pandang.. huhu..

aminnn... moga segalanya jalan lancar..:):) jemput dtg tau..:)

Ika Razak said...

ye kak cikin... ika akan datang untuk ambik souvenir.. hehehehehhe :)

MyRule said...

waaa... dah dekat... sure x nyenyak tido ni... ;)

aien said...

solamat jdi bini en john yek hehe...debor2 x ketiak cik cikin hehe

cikin said...

ika,

hehhee.. dtg2 jgn xdtg..;)


myrule,

heheheh... nyenyak je tdo.. sbb penat sgt buat kerojer.. hoohohoh..;P


aien,

selamat.. selamat.. moga segalanya jalan lancar.. aminnn..:)

hahhaa.. tak debo lg.. nak nikah nnti kot debo2.. hehe..;)

c-idah said...

SELAMAT PENGATIN BARU CIKIN.....

alamat kt ne ek...
nk alamat....:)