Sunday, February 04, 2007

b4 fin my assign...

kekeke... before me cont to fin my assign.. me really want to post this thing.. *smakin rancak plak amik pic* ;P...


huhuhu... sunflower berkembang dengan megahnyer near my bed.. really cantik.. ;)


hmm.. br teringat.. smlm with my mom pi mid valley just to cr kasut.. this my mom's 1st choice... thanks mom.. ur taste same as mine..;) ada another kasut yg mmg cntik bangat.. me n mom really like it too.. but.. xde size.. sedey2.. size yg tinggal hanya 7, 8, 9... besar tu.. size 6 pon dh abis..:( ingt klu size 5 xde. bolela taram jer size 6.. tp sedey sgt.. size 6 pon abis.. kire mmg pujaan ramaila kasut tu.. xpela xde rezeki.. maybe next time klu vincci produce lg patern tu.. n ada rezeki.. maybe i can hav it..;) insyaAllah...


so.. biler x dpt beli kasut yg lagi satu tu.. frust la gak..+ decide to buy another pair.. hahaha..*alasan jer tuh* ni kat bawah ni 2nd pair yg ku beli semalam..;) ~hmm.. lari budget bulan nih..kekeke.~







No comments: