Sunday, August 15, 2010

alhamdulillah..:)

oohh gamba baby yg terbaru blom di u/l lg.. *gamba setelah baby dibotakkan..hehehe..;P*


sekarang baru sayer bekesempatan utk bersiaran.. ecehhhh..;P

alhamdulillah.. 23rd july yg lalu sayer dh selamat melahirkan baby boy kat hospital pantai.. erm.. lepas je hari yg sayer buat n3 pasal makan2 tu.. hari khamis pkul 1am dah kua darah sket2.. apelagi kitorg pun pegila hospital.. yela takutla gak *walopon masa tu bole rilek2 lg sbb xrasa sakit*

hari khamis pkul 11am.. kner induce sbb Dr kater air ketuban + darah dh start kua sket2 *ms ni mmg xrasa sakit lagi* jd mmg kner pakser kuakan baby.. *ms ni bukaan br 1cm* pas kner induce tu.. sakitnyer hanyer Allah je yg tau.. sape kater cm berak sembelit.. tu bukan mcm berak sembelit dh tu.. even though contraction dh tinggi smpi 80 - 90 lebih.. tp bukaan sayer baru 1.5cm *tu selepas 12 jam tu* mmg tak tahan.. hubby ngn mak pun dh risau dh.. mak sik tanyer nurse tu bila leh besalin.. sayer pun mcm xsabo je nak besalin.. mmg dh xtahan.. dh la kner poser..

akhirnyer setelah menahan sakit lebih dr 24jam.. hari jumaat pkul 4.08pm.. alhamdulillah sayer selamat melahirkan baby boy *normal.. tp kner vacuum* :)

4 comments:

aien said...

setinggi tinggi tahniah kat cik sheqyn yek...moga anak n ibu sihat walafiat hendaknye...selamat berpantang bebeh

iejay Zakaria said...

Congrats Sheqyn and husband...

siapa nama baby ni?

cikin said...

aien,
alhamdulillah..:):) macih aien.. hehehe..;)

cikin said...

iejay,

macih iejay..;) nama dia Muhammad Nasrul Hakim..:)