Tuesday, March 09, 2010

TUAN, BUKAN SAYA YANG WAT LA..

dapat ni dr email.. cute je kan meow ni.. heheheh..;) jom bacer citer pendek ni..;)
di suatu ptg yg nyaman... sdg saya syok2 tido terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..


kemudian benda tu bergerak ke badan

rasa cm kene patuk kat perut.. takkan kutu kot..?

bila toleh.. rupernyer si ijau.. burung kecik tuan saya baru beli smlm..

saya suruh ijau gi main jauh2.. saya xmau kawan ngn sia.. tgh ngantuk giler ni

tp dia xmau.. n masih patuk2 saya

pastu masih nak naik atas badan saya.. berat gak si ijau ni..

tak lama kemudian.. saya denga dia tgh patuk bende lain lak.. rupenyer mengerjakan hp tuan saya..

saya pun jerit "Oi! rosak nanti.. tuan marah la"

dia melawan lak tu

masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak..

akibatnya.. saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri..
oh... dimanakah keadilan..? bukan saya wat tuan....

8 comments:

honeylanz said...

hahahaha..cian die...kena kurung!!

asleenda said...

hehehe..ade2 jelah cikin ni..
.
.
pa pe klakor jgk...:D

cikin said...

kak has,

btul tu.. cian dia.. dh la comei.. geram je tgk.. hehehe..;D

cikin said...

leenda,

hehehe... kretipkan org yg buat bende ni..

kelakor + comei kan..;)

aien said...

cis meow pulak yg dhukum tnpa soal dlu ish ish ish...dmanakah keadilan

cikin said...

aien,

btul tu... dimanakah keadilannnnnn hohohohoho..;P

Natasha said...

comeynya citer nie...


salam ziarah, salam perkenalan..jemput singah blog kak tash yer

cikin said...

salam kenal kak tash..;)

hehehe.. nnti shikin singgah ya..;)