Wednesday, September 01, 2010

macam maner ngn korang..?

sungguh kurang sopan kuih raya ni..:P


skrg ni bila dok gumah dh slalu dh terbau2 kuih raya.. rajin btul jiran2 kat sni menguli kuih raya.. cikin..??? hmm beli je.. tu pun beli 2 jenis je.. yg lain teserah kat en suami nak beli kerepek ke.. kekacang ke.. keropok ke.. tmbah koleksi kuih lg ke.. kek ke.. hehe..:P

raya thn ni cikin ngn en suami xbeli bj raya.. recycle je.. cumer ahad ni je on d way balik klang singgah jap kat shah alam cr bj Hakim.. hakim nk bj melayu ke bj tshirt ek..??

thn ni 1st time raya ngn keluarga baru.. cadangnyer ahad ni smpi raya pertama kat klang.. pastu insyaAllah raya kedua petang br balik melaka.. *raya kedua jem tak balik ke melaka ek..?*

raya thn ni kiter collect duit rayer ye Hakim.. hehehehehe..;P

2 comments:

aien said...

ahh rasa sayang saja kalo buat kueh bntuk cm nih...mau ganti duit raya dng kueh nih bg budk2 hahahahha x bermoral lgsung lah

cikin said...

aien,

tula.. mmg rugi buat kuih bentuk cenggini.. kner kutuk ngn org yg dtg makan adela.. hohoho..;P

m'ti dorg ckp "ish acik ikin ni xmalu la buat kuih cenggini guper" hohoho..;P