Tuesday, May 18, 2010

gamba canda2 kat sunway ari tu..

ni picas ms kat sunway ari tu.. kitorg org petame yg dtg.. wahhhhh mmg semangat giller..;P

ngn jenab.. ira.. ika.. n ayu

btul tak..? mmg kitorg je yg dh smpi ms tu.. semangat kental btul..;P

me n jenab..:)

ooohhhh ms ni sayer kecik kan.. hohohohoh..;P

yaaaaa... akhirnya ada gamba en hubby tersayang.. hehehe..;)

ni pulak ms malam tu.. ade bbq.. ingtkan bbq dia ade ketam... hampeeeeeee... chewahh..;P

gamainyer yg bebakat kat div ni.. tak sangke saye.. hohohoh..;P cikin n en hubby hanyer menikmati juadah bbq sambil mendenga suara2 sedap mendendangkan lagu.. hohoho..;P

ni ms ari ahad tu.. yaaaaa... saya recycle je baju tu yg pkai ms hari sabtu.. bezanya bju kotak2 tu kali ni dipakai kat dalam pulak.. hohohoh.. *lgpun dh nak balik dah.. masuk keta dh smpi gumah kan..;P*


gamba kat park nnti cikin ul ya.. hehe..;)

4 comments:

honeylanz said...

meriahnye..TM x de keje kosong ke ;)

caluk@cencaluk said...

dah lama aku x gi sana he he

cikin said...

kak has,

heheheh... mmg bercanda habis ms nih.. hohohoh..;P ade kot kak has.. cer tgk kat tm career.. ;)

cikin said...

caluk,

ape lg.. g la saner caluk.. hehehe..;P